ikonlar

Icon Icon Icon Icon



27 Mayıs 2016 Cuma

Shiseido Benefiance Extra Creamy Cleansing Foam- Köpüren Kremsi Yüz Temizleyici

Merhaba,

Cilt bakım rutinimin büyük bir bölümünü temizleyiciler oluşturuyor ve karma cildimin fazla sebum salgılamasını engellemek, gözenekleri derinlemesine temizlemek için pek çok markaya ait uygun fiyatlı-pahalı pek çok ürün deniyorum. Cilt bakım ürünlerini kullanmayı sevdiğim ve özellikle temizleyicilerini denemeye değer bulduğum Shiseido markasına ait krem temizleyiciden bahsetmek istiyorum.


Benefiance serisi Shiseido'nun olgun ciltler için piyasaya sürdüğü bir seri ve genellikle cilt elastikiyetini toparlamayı, güneşten kaynaklanan cilt tonu eşitsizliklerini düzenlemeyi ve cildi nemlendirmeyi hedefliyor. Extra Creamy Cleansing Foam ise bu serideki ürünler ile oluşturulacak bakım rutininin bir parçası.  


Temizleyici krem formda, su ile birleştiği zaman kremsi halini zengin, yoğun fakat yüze dağıtması kolay bir köpüğe bırakıyor. 



Temizleyicinin içerisinde açık şeftali renginde küçük peeling tanecikleri mevcut ve su ile temas ettiklerinde kaybolmaya başlıyorlar, bu bakımdan cildi çizme ve tahriş etme gibi bir durumla karşılaşmadım. 


Cildi temizledikten sonra sabunla yıkamışım gibi kuru ve gıcırtılı bir temizlik hissi alıyorum fakat cildimin tahriş olduğunu hissetmiyorum. Verdiği kuruluk hissinin yanında cilt yüzeyinde hafif nemli bir his de bırakıyor. Kış aylarında cildim nemini kaybedince ve bu ürün ile temizleyip mimik yapınca anlık olarak sanki tüm ince kırışıklıklarımın yerini hissediyor gibi oluyorum. Normal zamanlarda ise temizlikten sonra hafif bir nemlendirici uygulamak bana yetiyor. Tüm cilt tiplerine uygun. 

Ürünün sabunsu kokusu yıkadıktan sonra dahi biraz kalıyor. 

125 mL'lik tüp ambalaja sahip bu ürünün fiyatı 215 TL. Fiyatını hak ediyor mu derseniz, etkili temizlik yaptığı ve pek çok vaadi yerine getirdiği için hakettiğini söyleyebilirim. Ayrıca üründen çok az miktarda alıp su ile köpürtmek tüm yüze yettiği için fazlaca bereketli bir ürün. 

Kutusunu attığım için içerik listesini güvenilir bir kaynaktan güncelledikten sonra bir iki satır da içerik hakkında yazacağım. 

Sizin severek kullandığınız ve özellikle tercih ettiğiniz bir cilt temizleme ürününüz var mı?

Bir sonraki ürün incelemesinde görüşmek dileğiyle. 



5 yorum:

  1. bazı cilt bakım ürünlerine bu parayı veriyorum ama buna vermem sanırım yine de güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyordum, istemeyerek de olsa bir alt modeli Ibuki'ye geçiş yaptım :) Onun yazısını da hazırlıyorum.

      Sil
  2. Fiyatı bayağı pahalıymış :) Ama yapısı anlattığına göre güzele benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki fazla :( İhtiyaçlarıma uygun temizleyici arayışındayken sürekli ürün değiştirip, sonradan beğenmediğim ürünlere bu fiyatın katları boyutunda ödeme yaptığımı farkedince bildiğimden şaşmayıp yılda en fazla bir-iki kez almak çok sorun olmuyor :) Yapısına alışınca alışkanlıklardan kurtulup temizleyici değiştirmek zor oluyor, aslında güzelden ziyade bağımlılık yapıcı :)

      Sil
  3. Çok bereketli bir ürün, o yüzden o para verilir. Ayrıca Benefiance serisi set halinde de satılıyor, delüks boyları var sette, çok uygun bir fiyata ^.^

    Ayrıca Shiseido'nun 3 değişik yüz temizleme kremini kullandım, hepsinin de hissi çok güzeldi <3

    YanıtlaSil