ikonlar

Icon Icon Icon Icon



25 Mayıs 2016 Çarşamba

Yves Rocher UV Beauty Shield 50 Faktör Güneş Korumalı Yaşlanma Karşıtı Yüz Kremi

Merhaba, 

  Tekrar yazabildiğim için çok mutluyum.

Uzunca bir süre blog yazmaya fırsat bulamayıp Instagram ile yetinmek durumunda kaldım çünkü  iş hayatı, sürücü belgesi için direksiyon sınavı, Pedagojik Formasyon için 12 haftalık staj ve sınavlar, ALES, KPSS, İş Sağlığı ve Güvenliği Sınavları ve bu sınavlara çalışma süreci ile birlikte 6 ay hızlı ve yoğun geçti. Bu süre boyunca Instagram hesabım ve blogum 1'er kez farklı kişilerin eline geçti fakat neyse ki yazma isteğimin tamamını ele geçiremediler ve aksine yazmak için sabırsızlanıyorum, o yüzden hemen başlıyorum: 

Karma ve geniş gözenekli bir cilde sahibim, karma cildin de nemlendirmeye ve güneş korumasına ihtiyacı olduğunu bildiğim halde parlamaya neden olduğu için makyaj altında güneş kremi kullanmaktan kaçınarak koruma faktörlü mat fondötenler tercih etmeye çalışıyordum. Stres ve su içmeyi unutmaktan kaynaklı nemsizlik ile birlikte güneş kendini iyice belli etmeye başlayınca yüksek koruma faktörlü bir güneş kremi arayışına girdim ve önerilerine güvendiğim nadir insanlardan Görkem Karman'ın "Nisan Favorilerim & Sohbet, Neler Oldu?" videosunda gördüğüm Yves Rocher 50 SPF Koruma Faktörlü yaşlanma karşıtı yüz kremini almaya karar verdim.


Tam da bu aylarda cilt bakım rutinimdeki "Gündüz Kremi" kısmını atlayıp, fondöten kullanmaktan sıkılıp BB kremlere dönüyorum veya dışarı çıkarken nemlendirici ve koruma faktörlü bir gündüz kremi üzerine renkli pudra uygulayıp ten makyajını tamamlıyorum. Hal böyle olunca gündüz kremi olarak kullanabileceğim ve dışarı çıkarken ekstra bir güneş korumasına ihtiyaç duymayacağım bu kremin varlığına çok sevindim. Alırken tereddüt etmememin bir diğer sebebi ise sitedeki açıklamada "Bu ürün bir güneş ürünü değildir." yazıyor olması. Yani yüksek koruma faktörlü güneş kremlerinin ciltteki zor emilen, bembeyaz ve parlak görünümünü vaadetmiyor. 


Su bazlı krem 30 mL'lik ambalajda yer alıyor. Sitedeki "Ultra Hafif Akışkan Doku" açıklamasından sonra su bazlı bu kremin baş aşağı duran bir tüpte olması dışarı akma en azından kapağın içini doldurma ihtimalini çağrıştırdı fakat ambalajı gayet güvenilir ve kremin kıvamı su gibi akışkan değil. 

Krem ilk önce yoğun bir his veriyor ve sanki uygulamadan sonra beyaz renk bırakarak cildin aydınlatıcı sürmüş kadar parlak görüneceğini düşündürüyor. 


Kremi yaymaya başladığım an akışkan bir hale dönüşüveriyor, güneş kremlerine özgü o beyazlık ve yağlı görünüm ile karşılaşmadım, sadece çok az ışıltısı kaldı, iyice emildikten sonra ışıltı da giderek azaldı.  


İçindekiler :



İçerik, hem güneş kreminde, hem de cilt bakım kremlerinde sıkça yer alan maddeler ile dolu. Ürünün içeriğinde kütlece en fazla bulunan Ethylhexyl Triazone, Ethylhexyl Salicylate, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid gibi maddeler UVB ışınlarına karşı, Butyl Methoxydbenzoylmethane gibi maddeler UVA ışınlarına karşı cildi koruyan, güneş ışınlarının ciltte absorbe olması ile ortaya çıkan zararları en aza indirgemeyi sağlayan ve bu bakımdan kimyasal cilt bariyeri gibi davranan maddeler. Bu maddelerle birlikte bitkisel bir antioksidan olan Tocopherol (E vitamini) de aynı işi görüyor ve çoğu cilt bakım ürününde yer alıyor. Amaç cilt bakımı yaparken serbest radikallerin oluşumunu engellemek olduğu için kremin içeriğini muadillerine nazaran oldukça sevdiğimi söyleyebilirim.  


Ambalajın Türkçe açıklamasında özellikle belirtilen ve son zamanlarda oldukça popüler bir içerik olan Macadamia fındığı, içerdiği doymamış yağ asitleri ile birlikte güçlü bir nem verme özelliğine sahip olduğu için kozmetikte sıklıkla tercih ediliyor. Karite ise çoğumuzun Shea Yağı olarak bildiği güçlü nemlendirici maddelerden. Bu bakımdan nemlendirme özelliği ile ön plana çıkan bu kremi kuru ve nemsiz ciltler yaz/kış kullanabilir diye düşünüyorum.

Cildim karma ve geniş gözenekli olmasına rağmen bende sivilce, beyaz komedon gibi cilt sorunları oluşturmamakla birlikte gözeneklerimi tıkadığını da hissetmedim. Makyaj altında kullanıldığı zaman ışıltı verici bir baz gibi duruyor, ben kremin üzerine renkli pudra uygulayıp bir nevi kendi BB kremimi yaparak kullanıyorum.

Ürünün fiyatı online mağazada 59.90 TL fakat mağazada kampanyadan faydalanıp 46.90 TL'ye aldım.

Yazmayı özlediğim belli oluyordur sanırım. 

Makyaj altında kullanmayı sevdiğiniz güneş koruma faktörlü krem veya makyaj üzerine de uygulanabilen güneş koruma faktörlü sabitleyici sprey önerilerinizi yazın lütfen. 

Bir sonraki ürün incelemesinde görüşmek dileğiyle. 




5 yorum:

  1. Yüzüm için iyi bir koruyucu arıyorum.Dediğin gibi parlaklık bırakmıyorsa buna da bakabilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parlamaya çok müsait cildime ekstra bir parlaklık katmadı açıkçası, iyi bir gündüz kremi, en azından mağazada bir kez de olsa denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  2. Öncelikle yogun dönemi atlatip tekrar yazmana sevindim, umarim her sinavin cok iyi gecmistir. Ben de video da görüp bu ürünü almak istedim ama bulamayinca The Body Shop markasinin günes kremini aldim bakalim.. Ben de karma yagli ciltliyim eger parlaklik yoksa ben de severim, tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim sanırım iyi ilerliyorum :) Su bazlı olduğu için hafif bir ürün, cilt tamamen emdikten sonra ortada nemli histen başka bir şey kalmıyor. Yorumunuz için ben teşekkür ederim, öpüyorum.

      Sil
  3. Ben aldım kullanıyorum çok iyi bi krem her kese tavsiye ederim

    YanıtlaSil