ikonlar

Icon Icon Icon Icon



26 Ekim 2015 Pazartesi

Flormar Eyecatcher Dazzling Eyeshadow - 07 Drama Queen

Merhaba!
Yazdığım Ekim Ayı Alışverişi yazısında Flormar'a uğradığımı, Eyecatcher koleksiyonundan kaş kiti ve göz farı aldığımdan bahsetmiştim. Göz farını denedikten sonra yazmak istedim.

Far özelliklerine geçmeden önce ürünün kutusundan bahsetmek istiyorum, Mor üzerine kadife doku kullanılarak üretilen bu kutular çok hoşuma gitti. Gerçekten kaliteli hissettiriyor. Flormar ara sıra kutu ve ambalaj konusunda iyi iş çıkarıyor.


Farın rengini çok beğendim. İçinde çok ince ışıltılar var ve göz kapaklarımda morcivert renginde, yansımalı bir görünüm oluşturuyor. Renk seçeneği olarak bulunması için aldığım bu farı şimdilik severek kullanıyorum.


Flormar mağazasındaki tester'a parmaklarımla dokunup sert bir yapıyla karşılaşınca şaşırdım ve rengini vermeyecekmiş gibi düşündüm fakat parmağımı üzerinde gezdirince bile yeterli miktarda renk verdiğini gözlemledim. Tester açık kaldığı için farın sertleşmiş olabileceğini düşünüp evde açılmamış farla denedim ve yine aynı sert dokuyu hissettim. Ürün sert görünümlü, çabuk dağılan ve pigmentli yapıya sahip, bu da bereketli olduğu anlamına gelebilir, kullandıkça göreceğim.


İçindeki ışıltıları görebilmeniz için direkt güneş ışığıyla temas eden bir ortamda çektiğim fotoğrafı paylaşıyorum :


Farın yapısının ilk etapta sert oluşu uygulama esnasında kendisini hissettiriyor. Ürün parmağa çok kolay gelirken far fırçasına zor geliyor. Ürünü parmağımla aldığım zaman duruşundaki ışıltıyı ve yoğunluğu fırçayla sürerken yakalayamıyorum.

Farın ıslak ve kuru kullanıma uygun olduğunu okuduktan sonra farı tek başına, far bazı ile ve ıslak uygulayıp görüntüledim :


Far göz kapağına ıslak uygulandığı zaman parmağımdaki o yoğun ve ışıltılı rengi biraz olsun göz kapağımda da yakalayabiliyorum.

Flormar koleksiyondaki farları "Pürüzsüz ve gerçek renk veren saf pigmentler ile kombine edilmiş mükemmel ve ipeksi dokuya sahip." diye tanımlıyor. Alışveriş yazımda kısaca bahsetmiştim, ben"Far sürmeyi beceremeyip göz kapağına boca edeceklere özel tasarlanmış ışıltılı göz farı." olarak tanımlıyorum. Çünkü çok yoğun gibi görünüp fırçayla uygulamada o etkiyi vermiyor. Göz kapağıma fırçayla sürerken, ne kadar kullanırsam kullanayım (hunharca olmadığı sürece) yumruk yemiş gibi veya disko topu gibi bir görüntüye sahip olmuyorum. Bu anlamda farın fırçaya ölçülü gelmesini sevdim, kullanacağım miktarı ve istediğim ışıltıyı kendim ayarlayabiliyorum. 

Gelelim Flormar'ı eleştirdiğim ve övdüğüm bu bölüme. Bu yeni alınmış, taşınmamış, kutusundan çıkarılmamış ambalajdaki sıyrıkları hiç sevmedim. Ambalaj teneke gibi kalitesiz ve sert, açarken bir tırnağımı bağışlamak zorunda kaldım. Böyle bir ambalaj ancak kalabalık bir semt marketinin kozmetik reyonunda indirim sepetine atılan ve 5 TL'lik fiyata sahip göz farı için uygun olabilir, aslında o bile uygun olmamalı. Fakat bu ürünün fiyatı 24.90 TL Bu fiyata bu ambalaj? 


Flormar gelişen ve iyileşen bir marka oldu, Flormar gelişmeye başlamadan önce ambalajları ve kutuları pek iç açıcı değildi fakat fiyatları uygundu ve pek düşünmeden satın alınabilecek düzeydeydi. Şimdi Flormar kendi bünyesinde geniş ürün yelpazesine sahip diyebileceğimiz koleksiyonlar çıkarıyor, fiyatlandırıyor fakat fiyata rağmen hala vasat ambalajlar kullanıyor. Gelişmekte olan bir markaya yakışmıyor ne yazık ki. Far ne kadar iyi olursa olsun, eğer bir ambalaj kalitesizliği hissettiriyorsa içindeki farın pek önemi kalmıyor. Bu eleştiriyi doğrulamak adına herkes tarafından bir anda sevilen ve bir anda gözden düşen Rimmel Stay Matte pudrayı örnek verebilirim. Lazım olduğunda kullanmak amacıyla çantama atmaktan korktuğum pudrayı neden satın alayım?

Flormar pek çok markanın yapmadığını yapıp üretim tarihini ve son kullanma tarihini ambalaja ve ürün kutusuna yazıyor. 


Olumsuz özelliklerinin farı almama engel olup olmayacağını kullandıkça göreceğim. Daha içerikten bahsetmedim bile!

Bir sonraki inceleme yazısında görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. Dış görünüm oldukça albenili olmuş.Uzun süredir Flormar'dan oje dışında alışveriş yapmamışken bu yeni seriye bir göz atmanızı gerekecek sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni koleksiyonda güzel ürünler var, maskara bazında gözüm kaldı açıkçası :) Sevgiler.

      Sil
  2. Merhaba, aydınlatıcı bir yazı olmuş. Blogger dünyasına hoşgeldin:)) Eskişehirli olduğunu duyunca hemen geldim, takibe aldım. Ben de Eskişehirli bir bloggerım. Okuduğum kitapları yazdığım bir blogum (Kozmokitap) ; yemek , kozmetik ve her alanda yazdığım ikinci blogum (Akdemir's Home) var. Ziyaret etmek istersen beklerim. Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum, siz de bloguma hoşgeldiniz :) Beni bir şekilde bulmanıza çok sevindim, Eskişehir'de yaşayan bir Blogger ile karşılaşmayı ve tanışmayı çok istiyordum. Blogunuzu ziyaret edeceğim :) Görüşmek dileğiyle.

      Sil
  3. merhaba blogun hayırlı olsun :) blog keşif etkinliğinden gördüö blogunu inceledim çok hoşuma gitti,bende senin gibi yeni blog açtım senide beklerim
    http://guzellikhareketi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Blogunuzu ziyaret edeceğim.

      Sil