ikonlar

Icon Icon Icon Icon



27 Ekim 2015 Salı

Flormar Eyecatcher Eyebrow Design Kit - Kaş Şekillendirme Seti 04 Dark

Merhaba!

Kaş ürünleri piyasadaki çeşitlilikleri artmadan önce kaş kalemi, kaş farı, şeffaf kaş maskarası olarak tek tek satılırken, ihtiyaç doğrultusunda ve pratiklik adına fırçalı kalemler, tonlara göre kombinlenmiş ikili ya da üçlü far paletleri, kaş renklerine göre çeşitlendirilmiş kaş maskaraları ve hem farı hem sabitleyiciyi bir arada içeren palet ve kitler olarak yapılandırıldı. Uygun fiyatlı sayılabilecek markalar dahi, kitlerin içerisine bir kaşın makyaj esnasında ihtiyaç duyabileceği yardımcıları ekliyor. Uygun fiyatlı sayılabilecek markalardan Flormar'ın kaş kitinden bahsedeceğim.


Eyecatcher serisinin kutularına olan beğenimi daha önce belirtmiştim. Renk seçimleri ve dokusuyla şık ve kaliteli duruyor. Kaş kiti çok zor kırılabilecek kalın bir ambalajın içinde yer alıyor fakat ambalajdaki açma yerleri dahil tüm köşelerin hatları çok keskin, açarken tırnak ucu bağışlamaktan ve kapatırken menteşelerin kırılmasından korkuyorum, buna rağmen içinde ayna ve küçük bir çekmeceli bölme olduğu için ambalajın sağlam olması hoşuma gitti.


Kitin ismi "Kaş Şekillendirme Seti". Kaş kiti, bir kaşın makyaj esnasında ihtiyaç duyabileceği standart malzemeleri içeriyor, kaş altı aydınlatmak için aydınlatıcı bir far bölmesi ve kaş makası da koysalarmış tam bir "Kaş Şekillendirme Seti" olurmuş. Ambalajın içinde yana doğru açılan küçük çekmecede kaşları taramak için kaş fırçası ve farı uygulamak için kesik uçlu ince fırçadan oluşan çift uçlu aplikatörün yanı sıra zor zamanlarda işe yarayabilecek kullanışsız bir cımbız yer alıyor. 


Kutunun içinde altta kaş farı, üstte sabitleyici wax yer alıyor. Wax'taki şeffaf yapıdan kaynaklı renk zayıflığını saymazsak ikisi de aynı renkte.


Siyah ve kalın telli kaşlarım için 04 Dark rengini seçtim. Far ve wax, bitter çikolata rengi gibi siyah kadar koyu bir kahverengi ve kızıllık içermiyor.



Kaşlarımla başım dertte! Kalın telli, doğal saç rengimden en az 3 ton daha koyu renkli ve asimetrik kaşlara sahibim. Saçlarım koyu kumral, kaşlarım siyah. Kaşlarımın ve saçlarımın renklerini eşitlemek için ara sıra saçlarımı kaş rengime boyuyorum, normalde mantıklı olarak tam tersini yapmam gerekiyor fakat kaşlarımı boyamaya henüz cesaret edemedim ve ortaya nasıl bir görüntü çıkacağını bilmiyorum. Boyamaya cesaret edemediğim için önce kaş kalemi, sonra kaş farları ile geçici olarak boyamaya başladım. Sonbahar makyajında sıkça bahsedilen kalın kaş trendine uyup kaşlarımı kalınlaştırdım ve düzenleme işini de satın aldığım günden beri bu kaş kiti ile yapıyorum.

Kaş şekillendirme kitinin içerisindeki far çok az tozutuyor fakat bu bir şikayet değil çünkü kit bana yeterli geldi ve kitin içerisinden çıkan fırça haricinde başka bir fırçayla uygulama ihtiyacı duymadım. Farın ve waxın rengi kaşlarıma uygun olduğu için bu kiti ayrıca çok sevdim, kaşlarımın siyah rengini biraz olsun kırıyor. Dövmeli, şekillendirmek için doğal yapısı bozulmuş, farklı şekillere sokulmuş, yüz ifadesini değiştiren kaşlara pek tahammülüm yok açıkçası, bu yüzden kaş farını ve waxını doğal görünüm elde etmek amacıyla kararında kullanıyorum ve renklerinin kaşlarımda oluşturduğu doğal görüntüyü seviyorum. 


Son kullanma tarihi yazılan tarihe göre 5 yıl sonra bitiyor, ben bu kiti son kullanma tarihi gelene dek defalarca satın alıp kullanabilecek kadar çok beğendim. Fiyatı : 21.90 TL Performansını düşünerek, fiyatını düşünmeden satın aldığım ürünler arasına girdi. Her gün her makyajda elim sürekli bu ürüne gidiyor.


Siz kaşlarınızı şekillendirirken hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Kaş boyama hakkında verebileceğiniz tavsiyeler varsa ve yazarsanız çok sevinirim.

Bir sonraki inceleme yazısında görüşmek dileğiyle...



6 yorum:

  1. Merhaba :) bende makyaj ve bakım üzerine yazıyorum. Blogunuza üye oldum. bende bloguma beklerim :) nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Teşekkür ederim, ben de blogunuzu ziyaret ettim.

      Sil
  2. blogunuzu izlemeye aldım benimkine de beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, bu keşiflerde olmasa tanışması güç :) Ben çok fazla makyaj yapan biri değilim acıkcası pekte anlamıyorum ama kaşımı boyarken komik ama gerçek şu resim kalemleri var ya aleslerde, üdslerde dağıtılan ösym'nin onlar ile boyuyorum daha doğal duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Komik değil ama enteresan bir yöntem gerçekten :) Uzun uzun anlatırsanız dinlerim :)

      Sil