ikonlar

Icon Icon Icon Icon



1 Kasım 2015 Pazar

Wet n Wild Ultimate Brow Kit - Kaş Kiti - E963 Ash Brown

Merhaba!

Kaşlarımın düzensizliği yüzünden kaş farlarına ve kaş kalemlerine olan ilgim arttı. Kaşlarımda doğal görünümü yakalamak için bu ay içinde farklı renkte ve yapıda pek çok kaş farı numunesi deneyerek, elimde alternatif bir seçenek olması için beğendiklerimi satın aldım. Wet n Wild'ın Ultimate Brow Kit'ini denedikten sonra yazmak istedim.



Kaş kiti dayanıksız ve kalitesiz bir ambalaja sahip. Wet n Wild farlarını seviyorum fakat ambalajlarından hoşlanmıyorum, malzeme kalitesi artırılmadıkça da pek hoşlanmayacağım.

Koyu kahverengi ve açık kahverengi iki kaş farı ile şeffaf bir sabitleyicinin yer aldığı E963 Ash Brown rengindeki kaş kitine kaş makyajı esnasında ihtiyaç duyulabilecek iş gören bir cımbız ve far uygulaması için kesik uçlu ince fırça eklenmiş.


Kaş doldurmak için, kaşlarımın  kalın ve keskin görünmemesi adına kaş rengimden yarım/bir ton açık far ve kalemler kullanmaya dikkat ediyorum. Koyu kahverengi kaş farı simsiyah kaşlarımı doğal bir şekilde biçimlendirmek için uygun ve kızıllık içermiyor. Açık kahverengi kaş farı açık kumral ve sarışınlara daha uygun.Açık kahverengi farı kontür yapmak için kullanmayı denedim fakat tenimle birleştiği zaman içinde yeşil bir alt ton göründüğü için sevmedim. Göz kapağıma sürdüğüm zaman üst göz kapağıma bulaşmayan ve kalıcı bir far olduğunu farkettim, açık kahverengi kaş farı artık benim için kullanmaktan zevk aldığım bir göz farı haline geldi. Pigmentasyonları orta seviyede.


Farların yanı sıra sabitlemek için ince yapılı şeffaf bir wax yer alıyor. Sabitleyici ürünün şeffaf olmasını hem sevdim hem sevmedim. Waxın şeffaf olmasını sevdim çünkü far ile yeterince doldurulan kaşlar, far ile aynı renkteki bir wax ile sabitlendiği zaman daha koyu ve keskin bir hal alıp doğal görünümden uzaklaşıyor. Waxın şeffaf olmasının yanı sıra yapısı da hoşuma gitti, öncesinde sürdüğüm farı topaklandırmıyor. Waxın şeffaf olmasını sevmememin tek sebebi kirlenmesi.


 Kitin içerisindeki kullanışsız fırça hem farı hem waxı uygulamaya müsait değil, wax uyguladıktan sonra fırçanın kılları birbirine yapışıp kalınlaşıyor ve bir sonraki kullanımda farı almak için zorlanıyorum. Kiti içerisindeki aksesuarlarıyla birlikte kullanmak için satın alacaklara bir kötü bir iyi haberim var. Kötü haber; hem wax için hem de far için ayrı fırçalar ve kaşları taramak için bir kaş fırçası gerekiyor. İyi haber; tek bir kitin içerisinde iki renkli güzel kaş farları mevcut ve çoğu ürünün içinden çıkan fırçaların kullanışsız olmalarının aksine kitin içerisindeki cımbız işe yarıyor. Kitin kenarındaki ufak çekmecede bir de ayna yer alıyor.


Kitin kullanımını olduğu gibi aktarabilmek için farı kitin içerisindeki fırça ile uyguladım ve kaş fırçası bulunmadığı için kaşlarımı tarayamadım. Kaş farı çoğu Wet n Wild farlarının aksine fazla tozutmuyor, kalıcılığı da iyi seviyede. Farı sürdüğüm an yapışıveriyor ve sağa sola bulaşmıyor. Koyu kahverengi kaş farı ile doldurup şeffaf wax ile sabitlediğim kaşlarımın doğal göründüğünü düşünüyorum. 


Kaş kitinin içerisinde sadece koyu renkli farı ve şeffaf sabitleyiciyi sevdim. Far ve wax haricinde kitin geri kalanını gereksiz bulduğum için tekrar satın almayı düşünmüyorum. 

Bir sonraki inceleme yazısında görüşmek üzere.

24 yorum:

  1. Ben bu ürünü o kadar çok aradım ki bir türlü bulamıyorum Ankarada hemen tükeniyor:( Çoğu kişinin çok sevdiği bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farı çok güzel ama sırf farı için almaya değer mi, bilemedim. Eskişehirde de durum aynı ne yazık ki : (

      Sil
    2. Bence pastel kaş kiti daha kullanışlı üç ayrı renk seçeneği var ayrıca wax önce far sonra sürülüyor

      Sil
  2. ben de bu ürünü elimde çok kaş ürünü olduğundan almaktan vazgeçmiştim.
    blogunu takibe aldım, sen de bana gelirsen çok sevinirim :)

    http://memyself-makeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir gün denerseniz ben de sizin izlenimlerinizi okurum. Blogunuzu ziyaret edeceğim:)

      Sil
  3. Essence kaş farını kullanıyorum bende renleri güzel ama ben koyu kumralım kaşlarımda gür değil. Tam kendime göre bir renk bulamadım henüz. Yazın çok faydalı oldu emeğine sağlık. Banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ın kaş kitlerine de bakmanızı tavsiye ederim, aslında en güzel olanı tam kaş renginde bir far bulmak, farların renk skalası daha geniş sonuçta. Teşekkür ederim. Mutlaka uğrayacağım:)

      Sil
    2. hiç bakmadım açıkçası flormara en kısa sürede bakarım ozaman teşekkürler

      Sil
  4. Canım benim Güle güle kullan :) bende istiyodum bu urunu fakat bi türlü denk gelemedim eline emeğine sağlık bu yazıdan sonra bir fırsat vericem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Funda Hanım :) Bu ürünü arayıp bulamadığını söyleyen çok fazla kişi var, yazmanız çok iyi oldu çünkü ilk çekilişimde hangi ürünleri kullanacağıma karar veremiyorken artık bu ürüne yer vermeyi düşünüyorum.

      Sil
  5. ben bu ürünü makyaj yaptığımda seviyorum, diğer zamanlarda fazla geliyor. sadece rimel süreceksem ise kaş kalemi kullanıyorum ve yeterli geliyor bana . ama üründen memnunum fiyatına göre başarılı bir ürün bence :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size hak veriyorum bu konuda. Makyaj yapmadan kaş boyayınca gözümün üstünde kaştan ziyade bıyık varmış gibi duruyor, ben de sevmiyorum o görünümü :):) Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  6. Bu ürünün incelemesini ilk defa görüyorum büyük bor ilgiyle okudum elinw sağlık canım.essence kas kitini kullanıyorum kaşlarımın ucları su sıralar biraz seyreklesti bunu gorseydim bunu alırdım.bir dahakine diyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki yazmışım o halde, fikir vermesine sevindim. Ben de Essence'ın kaş kitini denemedim, bir ara onu da deneyeceğim tabii bulabilirsem : ) Umarım kendinize uygun bir kaş ürünü bulursunuz. Teşekkürler :)

      Sil
  7. Bu markanın kaş kiti ne zamandır merak ettiğim bir üründü.Özellikle vax kullanımı ile ilgili detay benim için iyi oldu.
    Bu arada kaşlarının öncesi hali bile çok iyi bence.Böyle kaşlarım olsa inanın hiçbir şey kullanmazdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olmasına sevindim. Teşekkür ediyorum, kalınlaştırmaya başlayınca dağıldılar, biraz asimetrikler ve iyi kaş alan bir kaş uzmanına ihtiyacım var aslında. Yakın zamanda daha da düzene girecekler :)

      Sil
  8. çok aradığım ama bir türlü bulamadığım kaş farı :) yazının çok sevdim canım kanalına da abone oldum.Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Sizi zaten izliyordum :)

      Sil
  9. Ya bu urunden bende istiyodum merakimdan, olumlu yazilar görünce dahada cok almak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alınca pişman olacağınızı düşünmüyorum :) Bir denemekte fayda var.

      Sil
  10. Benimde alacaklar listemde bu ürün..Yazınızla hatırlamak çok iyi oldu..
    Takipteyim sizi bende beklerim..Sevgilerle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir işe yaramasına sevindim :) Blogunuza mutlaka bakacağım, sevgiler.

      Sil
  11. Kesinlikle güzel bir ürün.

    YanıtlaSil